קטגוריות

Video

חקלאות ישראל כסף מדבר

משרד החקלאות יעביר ההתחייבות לתמיכות בקרוב

בשורות טובות לחקלאים; אושרו שינויי התקציב לשנת 2018 בוועדת הכספים של הכנסת ◄בין התמיכות שאושרו; 22.5 מיליון ₪ עבור חקלאים חדשים, 9 מיליון ₪ עבור רשויות מקומיות להקמת שוק איכרים, 2.7 מיליון ₪ עבור מתנדבים בחקלאות ◄הערכה היא, כי, כבר בחודשיים הקרובים, יעביר משרד החקלאות את ההתחייבות לקבלת התמיכות המדוברות אל החקלאים והרשויות המקומיות.
אורי אריאל שר החקלאות ופיתוח הכפר
אורי אריאל שר החקלאות ופיתוח הכפר

לאחר המתנה וציפייה של מספר חודשים, אושרו אתמול (שני, כ"ז חשון, תשע"ט‏) ב'ועדת הכספים של הכנסת' שינויי התקציב לשנת 2018 של משרד החקלאות.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כזכור, פנה משרד החקלאות, לפני מספר חודשים, אל משרד האוצר בבקשה לביצוע שינויים בתקציב לשנת 2018, אשר כוללים בין היתר; תמיכות בחקלאות, מענקי מחקר ופיתוח ותמיכות במועצות אזוריות.

למגינת לבם החקלאים הם גילו, כי הטיפול בפניית משרד החקלאות, נערך זמן רב ואתמול (ב') הועלתה בשנית הסוגיה בוועדת הכספים של הכנסת, לאחר שנדחתה בפעם הקודמת וכאמור, הפעם; אושרה.

גם 'חוק הגליל' אשר נועד לתמוך במגדלי הלולים ביישובי הגליל, בסך של 34 מיליון שקלים.

█ משרד החקלאות, יוכל להמשיך לבצע את פעולותיו למען החקלאים ולתמוך בהם

בתוך כך, אושרו גם; תמיכה ב;

  • חקלאים חדשים בסך של 22.5 מיליון שקלים,
  • תמיכה במגדלי דגים כ-19.25 מיליון שקלים,
  • תמיכה ברשויות המקומיות עבור הקמת שווקי איכרים בסך של כ-9 מיליון שקלים
  • תמיכה בפעילות מתנדבים בחקלאות בסך של 2.7 מיליון שקלים ועוד.

מאגף דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר  בראשותה של הגב' דפנה יוריסטה, מסר מר ירין נסימי לפורטל 'כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה' כי; כעת, עם אישורה של וועדת הכספים בכנסת, יוכל משרד החקלאות, להמשיך לבצע את פעולותיו למען החקלאים ולתמוך בהם.

הערכה היא, כי, כבר בחודשיים הקרובים, יעביר משרד החקלאות את ההתחייבות לקבלת התמיכות המדוברות אל החקלאים והרשויות המקומיות.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com