קטגוריות

Video

חדשות חדשות עסקים כסף מדבר עסקים קטנים ובינוניים

אליוט רואי חשבון תקיים היום (א') משדר לייב בפייסבוק לבעלי העסקים

רואה וחשבון אורי בארי, יושב ראש קבוצת אליוט; "כרואי חשבון, אנו עומדים בחזית מאבקם של בעלי העסקים ומסייעים להם לשרוד בתקופה מאתגרת זו. כשירות לציבור, אנו מקיימים את השידור ונביא בו את כל הידע המקצועי הקיים בכדי לעשות סדר לבעלי העסקים, למה הם זכאים בשלב זה וכיצד הם יכולים למצות את הזכויות שלהם ובעיקר, כדי לענות על שאלות תפעוליות עסקיות שונות".
אורי בארי, רואה חשבון מקבוצת 'אליוט' Alliott Group Israel ברקע: בעל עסק טובע בקשיים כלכליים |עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אורי בארי, רואה חשבון

קבוצת אליוט רואי חשבון תקיים היום (יום ראשון, ט"ז באייר התש"פ, ה-10/5) בשעה 14:00 משדר "לייב" ברשת החברתית פייסבוק לטובת מתן מענה לשאלות בעלי עסקים בכל הקשור למענקים ותגמולים – הפעימה השנייה והשלישית של רשות המסים, הלוואות בערבות מדינה, החזרת עובדים מחופשה ללא תשלום (ח.ל.ת) ביטוח לאומי ושאלות נוספות בכל הקשור להיבטים הכלכליים במשבר הקורונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מטעמה של קבוצת אליוט, ישתתפו במשדר פייסבוק; רואה וחשבון אורי בארי, רואה וחשבון רביטל רונן לנץ, רואה וחשבון אלון שרייבר ורואה וחשבון אריאל פטל שיענו לשאלות שיועברו אליהם.

המשדר, יתקיים בעמוד הפייסבוק של קבוצת 'אליוט רואי חשבון' והוא מיועד לכל בעלי העסקים בישראל.

לדברי רואה וחשבון אורי בארי, יושב ראש קבוצת אליוט; "כרואי חשבון, אנו עומדים בחזית מאבקם של בעלי העסקים ומסייעים להם לשרוד בתקופה מאתגרת זו.

כשירות לציבור, אנו מקיימים את השידור ונביא בו את כל הידע המקצועי הקיים בכדי לעשות סדר לבעלי העסקים, למה הם זכאים בשלב זה וכיצד הם יכולים למצות את הזכויות שלהם ובעיקר, כדי לענות על שאלות תפעוליות עסקיות שונות". אמר רואה וחשבון בארי.

דוברת אליוט רואי חשבון, הגב' ליאורה לייבוביץ, מסרה לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' כי קבוצת אליוט רואי חשבון, הינה התאגדות של למעלה מ-25 משרדי רואי חשבון בישראל, השייכים לרשת הבינלאומית אליוט.

משרדי אליוט רואי חשבון, מעניקים ללקוחותיהם קשת של פתרונות מקצועיים וכן, מאפשרים לקבל מענה ברמת הפירמות הגדולות לעסקים, כולל מחלקות מקצועיות שונות.

קבוצת אליוט ישראל הינה חלק מקבוצת אליוט העולמית המונה מאות משרדי ראיית חשבון, יועצים ועורכי דין ברחבי העולם ונמנית על 20 פירמות ראיית החשבון הגדולות בעולם.