קטגוריות

Video

חדשות | חריש כלכלה | חריש נדלן | חריש

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז ליזמים לבניית 143 יחי' דיור בבנייה רוויה ב-2 מתחמים ב-חריש

השכונה החדשה שוכנת מערבית ל'מצפה אילן' ומזרחית לשכונת המגף ול'כביש 6' והמרכז עסקים ראשי, יאפשר מתן אפשרויות תעסוּקה לתושבים הכוללים; שימושים מעורבים, מוסדות עירוניים וכלל עירוניים כולל מסוף תחבורה ציבורית, מרכז חרום, מלונאות ומרכז החלמה הנשענים של מערכת דרכים ◄ המועד האחרון להגשת הצעות; 07/06/2021 בשעה 12:00 בצהריים. יש להתעדכן באתר רשות מקרקעי ישראל [רמ"י], בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.
עורך דין יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל ברקע: מבט מעל חריש | צילום: ר.מ.י ו-צילום חריש: משבש |עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
יעקב קוינט, חריש

חריש, ממשיכה להתרחב, בקצב מדהים. בסוף השבוע, נודע, כי רשות מקרקעי ישראל [ר.מ.י] בהנהלת עורך דין יעקב קוינט, פרסמה מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבנייה של כ-143 יחידות דיור בשני מתחמים ב'שכונת אור המזרח' ו-מרכז עסקים ראשי (המרכז עסקים ראשי) בעיר חריש. יצוין, מדובר במכרז לבניית יחידות דיור בבנייה רוויה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לאתר חריש נט (בהקמה) החדשות המקומיות של כל חריש | בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ב"שכונת אור המזרח" והמרכז עסקים ראשי, הסמוכים ל"שכונת בצוותא" בעיר חריש, אשר הוקמה ב'שיטת תכנן ובנה' שבימים אלו, הושלמה בנייתה (חי/104/2021) שנמשכה כשלוש שנים בלבד, משלב הפיתוח ועד אכלוס של כ-1000 משפחות.

המכרז המתכונן, הינו חלק מתכניות קיימות להקמת שכונות מגורים, שטחי מסחר, תעסוקה, מלונאות ועוד בשטח כולל של בסך הכל כ-900 דונם.

המכרז הוא חלק מתוכניות חריש/2/א בשטח של כ-494.8 דונם ו-חריש/1/ד בשטח של כ-359 דונם. עוד דווח, כי התכניות כוללות מגורים בהיקף של כ-3,454 יחידות דיור, בשטח של כ-342,000 מטרים רבועים בניה למגורים.

כן, שטחי תעשיה, מלאכה, מסחר, תעסוקה ומשרדים בהיקף של כ-66,000 מטרים רבועים, מסחר, תעסוקה ותחבורה בהיקף כ-17,000 מטרים רבועים, תיירות ונופש בהיקף כ-3,300 מטרים רבועים.

וכמו כן, מוסדות ומבני ציבור בהיקף של כ-79,500 מטרים רבועים, דרכים בהיקף של כ-227,000 מטרים רבועים ו-שטחים ציבוריים פתוחים בהיקף של כ-150,300 מטרים רבועים.

  • תכנית  חריש/2/א, עוסקת בהקמת שכונת מגורים חדשה בת כ-1,854 יחידות דיור, בצפיפות בנייה ממוצעת של 9.5 יחידות דיור לדונם, כולל מערך תנועה, תחבורה וחניות, שטחים למבנים ומוסדות ציבור, שטחים פתוחים ותשתיות.
  • תוכנית חריש/1/ד, עוסקת ביצירת מרכז עירוני ראשי ב-חריש בדגש על איכות חיים, בטיחות ושילוב מרכיבי תכנון ופיתוח בני קיימא. יעוד המגרשים, הינו בניה רוויה למגורים.

מכרז זה, יהווה פתרון דיור נוסף וחשוב וימשוך ליישוב משפחות צעירות, תושבים בני המקום והסביבה המבקשים לגור בשכונה איכותית, הכוללת; שטחים ירוקים, מגון אפשרויות מגורים בבנייה רוויה וצמוּדת קרקע לצד מרכז עסקים ראשי, הכולל מסחר ותעסוקה, מוסדות חינוך וציבור, תשתיות תחבורה ותנועה מסודרות ואיכות חיים.

רשות מקרקעי ישראל; שיווק המתחם, מיועד ל-יזמים ו-קבלנים ב"מסלול רגיל" לכל המרבה במחיר

השכונה החדשה שוכנת מערבית ל'מצפה אילן' ומזרחית לשכונת המגף ול'כביש 6' והמרכז עסקים ראשי, יאפשר מתן אפשרויות תעסוּקה לתושבים הכוללים; שימושים מעורבים, מוסדות עירוניים וכלל עירוניים כולל מסוף תחבורה ציבורית, מרכז חרום, מלונאות ומרכז החלמה הנשענים של מערכת דרכים.

שיווק המתחם, מיועד ל-יזמים ו-קבלנים ב"מסלול רגיל" לכל המרבה במחיר. במכרז מזמינה רשות מקרקעי ישראל, את ציבור היזמים להגיש הצעות לחתימה על חוזה חכירה ישירה (ללא הסכם פיתוח).

מדובר לתקופה של 98 שנים עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים ולחתימת חוזה בנייה, לבניית 143 יחידות דיור למגורים ב'בנייה רוויה' בשני מתחמים (האחד כ-6,100 מטרים רבועים לבניית 58 יחידות דיור, והשני כ- 9,300 מטרים רבועים לבניית 85 יחידות דיור).

דוברת וממונה על יחסי ציבור של רשות מקרקעי ישראל [ר.מ.י] הגב' אורטל צבר, מסרה לאתר חריש נט (בהקמה) החדשות המקומיות של כל חריש | בפייסבוק’ או ב’טוויטר’, כי המכרז מיועד ל-יזמים/קבלנים/חברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. לא תתקבלנה הצעות מתחת למחיר המינימום.

חוברת המכרז תפורסם באתר האינטרנט של רשות מקרקעי ישראל [רמ"י] בשבועות הקרובים, ניתן להוריד ולעיין בחוברתללא תמורה. ההשתתפות במכרז, דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".

המועד האחרון להגשת הצעות הוא; 07/06/2021 בשעה 12:00 בצהריים. יש להתעדכן באתר רשות מקרקעי ישראל [רמ"י], בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com

הוסף תגובה

לחץ כאן לכל התגובות