קטגוריות

Video

חדשות | חריש פלילים

תושב חריש, נתפס נוהג בזמן פסילה לתקופת 6 שנים שהושת עליו

רכבו של תושב חריש, הוּשבת ל-30 ימים במגרש האחסנה של משטרת ישראל. על פי המשרד לביטחון הפנים; השבתת כלי רכב והשתת קנס כספי גבוה, מהווים אמצעי לטיפול בעבריינים קשים הגורמים לעבירות תנועה חמורות ◄ שוטרי אגף התנועה, ימשיכו למקד אכיפה נגד עבירות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ.
שוטר אופנוען של משטרת ישראל-אגף התנועה | תמונת אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שוטר אגף התנועה

שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל אשר עסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש, הבחינו אתמול (שני, כ' בסיון התשפ"א) ב'כביש 4' סמוך לצומת קיבוץ העוגן (עמק חפר) ברכב שעורר את חשדם. לאחר עצירת הרכב, התברר, כי הנהג, תושב העיר חריש בשנות ה-50 לחייו, נוהג בזמן פסילה שהשית עליו בית המשפט לתקופה של 6 שנים, וכי תוקף רישיון הנהיגה שלו פקע כבר בשנת… 2003. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הנהג נעצר, נכלא וכי ההליך הפלילי בעניינו, נמשך. רכבו של תושב חריש, הוּשבת ל-30 ימים במגרש האחסנה של משטרת ישראל.

על פי המשרד לביטחון הפנים; השבתת כלי רכב והשתת קנס כספי גבוה, מהווים אמצעי לטיפול בעבריינים קשים הגורמים לעבירות תנועה חמורות.

עבור עבירות נהיגה מסוימות, רשאי שוטר או שופט לצוות על השבתת כלי רכב ב-מגרש אחסנה שיועד לכך ואשר עונה על הדרישות של משטרת ישראל.

המשרד לביטחון הפנים, מבהיר, כי מתוך בחינת הנושא, עלה, כי הענישה הקיימת היום אינה מספקת במקרים של עבירות חמורות מסוימות.

השבתת כלי רכב והשתת קנס כספי גבוה, יהוו אמצעי נוסף לטיפול ב'עברייני תנועה קשים' המהווים מרכיב משמעותי בגרימת עבירות תנועה חמורות הגורמות לכמוּת נפגעים גדולה.

המשרד לביטחון הפנים. ליווה את תהליך החקיקה לכל אורך דרכו והשר לביטחון הפנים התקין את התקנות המסדירות את יישוּם תיקון החקיקה.

בתאריך 14 במאי 2006, הוחל ביישום התיקון לפקודת התעבורה לעניין השבתת כלי רכב שנהגיהם עברו עבירות חמורות. מטרת החוק היא לשמש כלי נוסף ל'מאבק בתאונות דרכים' ואמצעי ל'הרתעת נהגים עוברי עבירות'.

מטעם דוברות של משטרת ישראל (אגף התנועה) נמסר לאתר  ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' כי; שוטרי אגף התנועה, ימשיכו למקד אכיפה נגד עבירות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ.

הפעילות מתבצעת תוך הפעלת מגוון אמצעים גלויים וסמויים המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירה להיתפס.