קטגוריות

Video

חדשות חדשות | חריש כבאות והצלה

חריש, שוטרים חילצו משפחה שדירתם שעלתה באש בבית משותף

השוטרים הגיעו מיד לבניין והחלו לכרוז לדיירי הבניין לצאת מדירתם, זאת במקביל למעבר בין הדירות ובדיקה שדיירי הבניין אכן יצאו, בתוכם דיירי הדירה שנשרפה - זוג הורים וארבע ילדות שכלל לא ידעו שדירתם עולה באש ◄ כוחות כיבוי והצלה שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה והחלו בחקירת נסיבות הדליקה.
יצחק קשת ראש עיריית חריש, ברקע: שוטרים מחלצים הלילה מבית משותף משפחה שדירתם שעלתה באש | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
יצחק קשת

אסון כבד נמנע הלילה בעיר חָרִישׁ, כאשר שוטרים ו'סיירי הביטחון של עיריית חריש' אשר היו בפעילות סיור שגרתית הלילה בעיר, הבחינו סמוך לשעה 2:20, בשריפה שפרצה ברחוב תמר במרפסת דירה בקומה הרביעית בבניין מגורים בחריש העולה בלהבות. כל הדיירים פונו מהבניין בעודו אפוף עשן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לאתר 'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

השוטרים הגיעו מיד אל הבניין המשותף והחלו לכרוז לדיירי הבניין, כי עליהם לצאת מיד מדירתם, זאת במקביל למעבר בין הדירות ובדיקה שדיירי הבניין, אכן יצאו מדירתם, בתוכם דיירי הדירה שנשרפה – זוּג הורים וארבע ילדות שכלל לא ידעו, כי דירתם עולה באש.

מטעם דוברות המשטרה (מנשה) מסר דרור לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי כוחות כיבוי והצלה שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה והחלו בחקירת נסיבות הדליקה.

יצחק קשת ראש עיריית חריש; "תודה לאל לא היו נפגעים בנפש"

יצחק קשת ראש עיריית חָרִישׁ, הממוקמת במחוז חיפה בישראל, השוכנת בצפון-מזרח השרון מדרום לנחל עירון ולמחלף עירון וממזרח ל'כביש 6' הגיב על האירוע ואמר, כי; "סיירי הביטחון של עיריית חריש והמשטרה, הם אלו שמנעו הלילה אסון כבד. הדירה נשרפה, נזק נגרם גם לדלת הכניסה ללובי הבניין, אבל תודה לאל לא היו נפגעים בנפש.

קשת, הוסיף, כי שוחח הלילה עם הסיירים האשם ונידאל והודה להם, גם בשם התושבים "על הפעולה המהירה שעשו להצלת חיים".

בתוך כך, תושבי העיר, פרסמו בדפי הפייסבוק את דעתם על מה שהתרחש הלילה בדירה בבניין ברחוב תמר, בעיר חריש;

 תגובות; האירוע צריך לעורר את מובילי העיר ולקדם במידי הקמה של נקודת כיבוי אש בחריש

אפרת וימן משה; וואו איזה נס!!!

אייל וחן ראובני, מעיין לוי; השם ישמור, פחד.
Sara Tzvi ; כל הכבוד להם! הם פעלו במהירות ובנחישות, פשוט הצילו חיים👏👏👏
Michal Roza; אסון כבד יותר נמנע בנס! לקח לכוחות כיבוי והצלה, כמעט חצי שעה להגיע. האירוע הזה צריך לעורר את מובילי העיר ולקדם במידי הקמה של נקודת כיבוי אש בחריש. הכבאים פעלו ביעילות כשהגיעו, אבל לקח להם המון זמן להגיע.
לאה אוחנה; "כל הכבוד, מה עם נקודת כיבוי אש בעיר? לקח להם להגיע כמעט חצי שעה. אם היתה פה נקודה יכלו למנוע הרבה יותר נזק.
אירית שני; וואי כל הכבוד לסיירים אבל חייב להיות פה בחריש תחנת כיבוי אש.