קטגוריות

Video

חדשות | חריש

חריש מחזקת הכלכלה מקומית בשיתוף מעוף ובעידוד משרד הכלכלה

הרשות המקומית חריש, יצרה קשר עם מעוף ובעידודו של משרד הכלכלה, החל שיתוף פעולה ענף שהוציא אל הפועל מספר קורסים וליווי אישי של עסקים בעיר. מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים בחריש, הגב' סימון כץ, מברכת על שיתוף הפעולה ההדוק עם מעוף ומציינת, כי הרשות המקומית חריש, תמשיך לתמוך ולעודד 'כלכלה מקומית' מתוך רצון להרחיב ולפתח את קהילת העסקים שנבנית בעיר.

כחלק ממדיניות העירייה לקידום ועידוד העסקים המקומיים הרשות המקומית חריש ו"מעוף" מזמינות את בעלי העסקים והיזמים בחריש לכנס עסקים שייתן לכם את שלושת המפתחות הנדרשים להצלחת העסק.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הקשר בין הרשות המקומית חריש ל"מעוף" החל לפני למעלה משנה מתוך תפיסת הרואה חשיבות עליונה בליווי וקידום עסקים מקומיים ומתוך רצון להצלחה של הכלכלה המקומית.

צעירים משתלבים בעסקים קטנים
צעירים בעסקים קטנים

הרשות המקומית, יצרה קשר עם מעוף ובעידודו של סוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה.

הסוכנות "מעוף" מפעילה מגוון כלי סיוע ותכניות אשראי לעידוד יזמים ופיתוח עסקים קיימים. הסוכנות מפעילה את שירותי הסיוע באמצעות מערך מעוף ברחבי הארץ.

החל שיתוף פעולה ענף בין הרשות המקומית חריש, שהוציא אל הפועל מספר קורסים וליווי אישי של עסקים בעיר.

 מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים בחריש; שמחים לעבוד עם גוף מקצועי ורציני כמו 'מעוף' שיכול לתת לכל עסק ארגז כלים רחב

מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים בחריש, הגב' סימון כץ, מברכת על שיתוף הפעולה ההדוק עם מעוף ומציינת, כי הרשות המקומית חריש, תמשיך לתמוך ולעודד 'כלכלה מקומית' מתוך רצון להרחיב ולפתח את קהילת העסקים שנבנית בעיר חריש.

מחלקת קידום ורישוי עסקים ברשות חריש, שמחה לעזור וללוות את עסקים ויזמים בעיר והביא קורסי העשרה ולימוד לכולם.

אנחנו שמחים לעבוד עם גוף מקצועי ורציני כמו 'מעוף' שיכול לתת לכל עסק ארגז כלים רחב ומעשיר שיכול לעזור לו לעבוד נכון יותר.

בכנס שיתקיים בשבוע הבא (יום רביעי ה-17.10) ב-בית הקהילה – חריש, החל מן השעה 19:00 ובו יוצגו תכניות ומגמות מתפתחות בחריש והסביבה מגוון השירותים שמעוף מציעים בחריש ותתקיים הרצאה על שלושת המפתחות הנדרשים להצלחת העסק.

 

 

 

 

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com

הוסף תגובה

לחץ כאן לכל התגובות