קטגוריות

Video

בחירות | חריש הבחירות לרשויות המקומיות 2018 חדשות | חריש

קשת יורה בתותח כבד ראש הממשלה נתניהו בעיר חריש

יצחק קשת המתמודד בחריש מול שני מועמדים עיקשים מר אריק מויאל ומר גבי קדוש, מביא את שחקן החיזוק הכי משמעותי; כב' ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שרים וחברי כנסת במסגרת כנס הבחירות המסכם של מר קשת המועמד מטעם הליכוד ביום רביעי, א' חשון ה'תשע"ט, ה-10 באוקטובר בשעה 19:30, בפארק המועצה חריש.
ראש הממשלה מר נתניהו עם מר קשת
ראש הממשלה מר נתניהו עם מר קשת

ראש הרשות המקומית חריש והמועמד לרשות חריש מר יצחק קשת, הודיע היום (יום חמישי, כ"ה תשרי תשע"ט) כי יארח בעוד כשבוע ביום רביעי, א' חשון ה'תשע"ט, את כב' ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בעיר חריש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

האירוע המסקרן, יתקיים במסגרת כנס הבחירות המסכם של המועמד מטעם הליכוד מר יצחק קשת, אליו יגיע כב' ראש הממשלה מר בנימין נתניהו עם פמלייה גדולה של בכירים.

לדברי מר קשת, הנרגש; "אמנם שורה נכבדה של שרים ובכירי הליכוד המתלווים לראש הממשלה באים אף הם לתמוך במועמדותי לקדנציה נוספת כראש המועצה, אבל לא פחות מכך, באים להביע הערכה ותמיכה לעיר חריש ולתושביה ולמה שנעשה בה בשנים האחרונות".

 קשת; כולם מוזמנים לכנס הבחירות המסכם שלו, עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שרי ממשלת ישראל וחברי כנסת

"אני רוצה להזמין את כולכם, כל תושבי חריש, לבוא ולהיות חלק מהאירוע – כתב מר קשת בדף הפייסבוק שלו והוסיף, כי; "לכולכם יש חלק בהצלחה ובעשייה, לכולכם יש חלק חשוב בקהילה שהקמנו פה, וכולכם שותפים מלאים בחיים המשותפים לפני ואחרי הבחירות.

הדברים שיגידו כבוד ראש הממשלה ושריו, וגם דברי שלי – הם אליכם (תושבי חריש), עם הרבה כבוד והוקרה".

קשת, הודיע, כי ישמח לראות כל אחד מהתושבים! וכי כולם מוזמנים לכנס הבחירות המסכם שלו, עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שרי ממשלת ישראל וחברי כנסת ביום רביעי, א' חשון, ה'תשע"ט, ה-10 באוקטובר, ה-10 באוקטובר בשעה 19:30, בפארק המועצה חריש.