קטגוריות

Video

חריש חדשות מופעים

חריש סוגרת את הקיץ בשפע מופעים בהם ישי ריבו והזמרת שירי מימון

שי ריבּוֹ, הזמר והמוזיקאי דתי-ישראלי יופיע ביום ראשון, ח' באלול, התשע"ח (ה-19.8.18) והזמרת המצליחה שירי מימון "(אקס פקטור") ביום שלישי י' באלול התשע"ח (ה-21.8.18) ◄הכניסה חופשית לאירועים בפארק לתושבי חריש ואין כל צורך בהרשמה מראש. אין ספק, כי אירועי הקיץ בחריש השנה (תשע"ח) היוו קפיצת מדרגה לתושבים ולמועצה המקומית.
הזמרת שירי מימון הזמר ישי ריבו
הזמרת שירי מימון, הזמר ישי ריבו

חריש, נועלת את אירועי קיץ התשע"ח, כאשר בשבוע הבא, יתקיימו שני מופעי ענק עם אמנים ענקיים; ישי ריבּוֹ, זמר ומוזיקאי דתי-ישראלי הזוכה להצלחה רבה ביום ראשון, ח' באלול, התשע"ח (ה-19.8.18) והזמרת שירי מימון, הזמרת המצליחה, כוכבת "אקס פקטור" רגע לפני שהיא מתחילה לככב במחזמר "שיקגו" בתאטרון ברודווי, ניו יורק, ביום שלישי י' באלול התשע"ח (ה-21.8.18) בפארק מועצת/עיר חריש, הכניסה חופשית לאירועים ואין צורך בהרשמה מראש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

זו הפעם הראשונה בהשוואה לשנים עברו שמארגני האירוע מטעם המועצה המקומית חריש, מקיימים שני מופעים ענקיים באותו שבוע ובאותה עונה, זאת בעקבות הגידול באוכלוסייה המגוונת של חילוניים ודתיים המתיישבת באחרונה בחריש.

אין ספק, כי אירועי הקיץ בחריש השנה (תשע"ח) היוו קפיצת מדרגה לתושבים ולמועצה המקומית.

אירועים אלו הקיץ, היוו אלטרנטיבה מגוונת ועשירה לילדים, נוער, מבוגרים ולכל המשפחה.

יצוין, כי לראשונה, חריש, הביאה לעיר פעילויות רבות שכללו הופעות לילדים, שעת סיפור, טיולים לנוער, הופעות סטאנד-אפ.

 באירועי הפארק; ישי ריבו והזמרת שירי מימון, הכניסה חופשית לתושבי חריש 

כאמור, בשבוע הבא עלינו לטובה, ינעלו אירועי הקיץ התשע"ח  (2018) בעיר עם שתי הופעות ענק של הזמרים האהודים והמצליחים.

דוברת המועצה חריש הגב' נועה ספיר סיפרה לאתר 'חריש נט' בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’ כי אישרה לשאלת כתב פורטל חריש נט, כי העלות כוללת של המופעים מסתכמת בסכום של למעלה 200,000 ₪.

הדוברת ספיר, הוסיפה, בדבריה, כי; "כל האירועים, נבחרו בקפידה והצליחו לשלב למעשה בין לחם ושעשועים לבין ערך מוסף.

בין הפעילויות הרבות שהוצגו היו; שעות סיפור לילדים, הופעות סטנד-אפ, חוגי העשרה, סרטים, טיולים לנוער ועוד. אין ספק, כי אירועי הקיץ בחריש השנה (תשע"ח) היוו קפיצת מדרגה לתושבים ולמועצה המקומית. "ככה סוגרים את הקיץ" בחריש".

הכניסה חופשית לאירועים בפארק לתושבי חריש ואין כל צורך בהרשמה מראש.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com

הוסף תגובה

לחץ כאן לכל התגובות