קטגוריות

Video

הגרלות ספורט

74% ממהמרי ה-Winner 'נרגעו' עם הגול של בלגיה

הימורי  Winner בשלב שמינית גמר: הימורים מעניינים נוספים סביב המשחק הזה, היו סביב התוצאה המדויקת – 625 איש הימרו על תוצאת 3:2 לטובת הבלגים ואלה שלשלו לכיס סכום זכייה ביחס של פי 23! ◄ 68% ממהמרי ה-Winner לא הופתעו כלל ממספר השערים הרב שנכבש במשחק והימרו, כי הוא יסתיים עם יותר מארבעה שערים ברשת בתום 90 הדקות. אלה שלשלו לכיסם פרס ביחס זכייה של פי 2.3.
שחקני נבחרת בלגיה לאחר המהפך מול נבחרת יפן 2:3
לחץ על התמונה | שחקני נבחרת בלגיה לאחר המהפך מול נבחרת יפן 2:3

במשחק המוקדם בין נבחרת ברזיל לנבחרת מקסיקו, התפלגות ההימורים נטתה לטובת ניצחון ברזילאי, אבל ממש לא באופן מובהק – 58% בלבד ממהמרי ה-Winner העניקו את הניצחון לניימאר וחבריו, ביחס זכייה של פי 1.5, 24% מהם הלכו על תוצאת תיקו בתום 90 הדקות ו-17% בלבד האמינו שמקסיקו תפתיע את "הרקדנים" מברזיל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אגב, היו גם 355 מוכשרים שהלכו על תוצאה מדויקת, ניצחון 0:2 לזכות נבחרת ברזיל בתום 90 הדקות, ואלה שלשלו לכיסם פרס נאה ביחס זכייה של פי 5.

במשחק המאוחר יותר בין נבחרות בלגיה ונבחרת יפן, שנערך ברוסטוב ארנה, במסגרת משחקי גביע העולם בכדורגל 2018, בין נבחרת בלגיה לנבחרת יפן, התפלגות 'מהמרי ה-Winner' הייתה מובהקת יותר – 74%, האמינו בניצחון של הבלגים (ביחס של פי 1.3), כש-15% הלכו על תוצאת תיקו בתום 90 הדקות, ביחס של פי 4.9 (כזכור, עד הדקה ה-94 הם היו בטוחים, כי יזכו…)

11% בלבד הלכו על ניצחון של הסמוראים מיפן, שאחרי ההופעה של אתמול (שני) בהחלט מצדיקים את הכינוי הזה, ביחס של פי 7.2.

הימורים מעניינים נוספים סביב המשחק הזה, היו סביב התוצאה המדויקת 625 איש, הימרו על תוצאת 3:2 לטובת הבלגים ואלה שלשלו לכיס סכום זכייה ביחס של פי 23!.

68% ממהמרי ה-Winner, לא הופתעו כלל ממספר השערים הרב שנכבש במשחק והימרו, כי הוא יסתיים עם יותר מארבעה שערים ברשת בתום 90 הדקות. אלה שלשלו לכיסם פרס ביחס זכייה של פי 2.3.

לחצו על התמונה או כאן | שחקני נבחרת בלגיה לאחר המהפך מול נבחרת יפן 2:3.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com