קטגוריות

Video

חדשות | חריש

מעין מימון נבחרה לתפקיד יועצת לקידום מעמד האישה בעיריית חריש

ראש העיר חריש מר קשת, הוסיף ואמר; "מעין מימון, עושה עבודה מצוינת בתפקידה כ'עובדת סוציאלית קהילתית' ואין לי ספק, כי היא תמלא גם את תפקידה החדש על הצד הטוב ביותר. אפעל יחד איתה בשיתוף פעולה מלא. אני מודה לחברת המועצה הגב' נגה עוז, על ליווי התהליך ועל העבודה שהיא עושה ביחד עם מעין".
הגב' מעין מימון, נבחרה לתפקיד יועצת לקידום מעמד האישה בעיריית חריש | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
הגב' מעין מימון

מעין מימון תושבת חריש, נבחרה לתפקיד יועצת לקידום מעמד האישה של עיריית חריש במסגרת מכרז שקיימה העירייה. מינוי של הגב' מעין מימון, אושר פה אחד במליאת מועצת העיר חריש.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הגב' מימון (בת 31), נשואה ואם לארבעה, המנהלת את תחום 'עבודה סוציאלית קהילתית' ומובילת תחום 'נשים עירוני של עיריית חריש'.

מעין מימון, היא בעלת תואר ראשון ב-עבודה סוציאלית ובמהלך לימודי תואר שני ב-מנהיגות ושינוי חברתי.

בעקבות בחירתה אמרה הגב' מימון, כי; "נושא קידום מעמד האישה קרוב ללבי. בימים אלה, אני מתחילה לבנות את תכנית העבודה, זאת במטרה לצאת למסע משותף יחד עם 'נשות העיר חריש' כדי להכיר, לשמוע ולפעול יחד איתן".

מטעם עיריית חריש, נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' כי ראש עיריית חריש מר יצחק קשת, ברך על מינויה של מימון.

ראש העיר חריש מר קשת, הוסיף ואמר; "מעין מימון, עושה עבודה מצוינת בתפקידה כ'עובדת סוציאלית קהילתית' ואין לי ספק, כי היא תמלא גם את תפקידה החדש על הצד הטוב ביותר.

אפעל יחד איתה בשיתוף פעולה מלא. אני מודה לחברת המועצה הגב' נגה עוז, על ליווי התהליך ועל העבודה שהיא עושה ביחד עם מעין". אמר ראש עיריית חריש מר קשת.