קטגוריות

Video

חדשות | חריש מופעים תרבות | חריש

חריש סוגרת את החופש הגדול עם הופעה של אביתר בנאי במיזם בימות פיס

הזמר אביתר בנאי בעיר חריש במסגרת מיזם בימות פַּיִס | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אביתר בנאי ב-חריש

אביתר בנאי ולא הזמר אברהם טל, הוא שיופיע במסגרת מיזם "בימות פיס" של מפעל הפיס בפני תושבי חריש והסביבה ביום שלישי, י"ט באב, ה-20.8, פארק העירייה חריש, רחוב גפן 8. בשעה 20:30 בערב אשר יציין את 'סיום החופש הגדול'.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ייהנו תושבי חריש והסביבה מהופעה של הזמר אביתר בנאי, אשר יופיע במסגרת מיזם "בימות פיס" של מפעל הפיס. מופע זה, שיציין את סיום החופש הגדול.

"בימות פיס" מיזם התרבות הגדול והחשוב של מפעל הפיס, התרחב השנה משמעותית ויוצא לדרך בימים אלה.

מפעל הפיס, יעניק במסגרת הפרויקט ל-200 רשויות ברחבי הארץ, במהלך החודשים יוני-דצמבר 2019, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע המתאים להם, מתוך היצע נרחב של 90 אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

המיזם "בימות פיס" מתקיים זו השנה התשיעית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים).

'פיליזר תקשורת' משרד יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי מהמובילים בישראל, מסר באמצעות הגב' ענבר בק יועצת תקשורת לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה', כי; מטרת "בימות פיס" הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה.

עמרי לוטן, מנכל מפעל הפיס | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
עמרי לוטן

כמו כן, לאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים, יתקיימו אף ללא תשלום.

מנכל מפעל הפיס מר עמרי לוטן, אמר; "מפעל הפיס ממשיך להוביל את תחומי האמנות והתרבות בחברה הישראלית ומשיק את מיזם "בימות פיס 2019".

המיזם, מתקיים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ונועד להנגיש מופעי תרבות פופולריים לערי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

ההצלחה הרבה והביקוש בשנה שעברה, הובילה אותנו להרחיב משמעותית את הפרויקט, שיהיה השנה, הגדול ביותר עד כה.

אנחנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים וליהנות ממופעי תרבות של ענקי הזמרים הישראלים בחינם או בתשלום סמלי של עד 30 ₪".

◄ פרטים נוספים והרשמה – לחצו כאן.

אודות הכותב

משה נעים

עורך האתר. האיש שנולד עם עיתון ביד. לא משנה עיתון מנייר או באינטרנט. עיתונאי 50 שנה. עורך אתר זה.

הוסף תגובה

לחץ כאן לכל התגובות