קטגוריות

Video

חינוך חריש

כנס החינוך והקהילה השלישי לתושבי חריש עם פרופ' יורם יוֹבֵל

כנס החינוך וקהילה השלישי, יתקיים בשבוע הבא (יום שלישי י"ז אלול, ה-28.8.18, בבית הספר תלמי רון ברשות המקומית חריש); השנה, אנשי אגף החינוך וצוות מנהלי בתי הספר בחריש, בחרו להביא את פרופ' יורם יוֹבֵל הפסיכואנליטיקאי, פסיכיאטר וחוקר מוח, פרופסור מרצה בפקולטה לרפואה ובמחלקה לפסיכולוגיה של האוניברסיטה העברית בירושלים וחבר האגף לרפואת המוח בבית החולים הדסה עין כרם, אשר יעביר את הרצאתו המפורסמת והמצליחה; "מדעי ההצלחה - איך לגדל ילד מצליחן?"
פרופ' יורם יוֹבֵל, מרצה
פרופ' יורם יוֹבֵל, מרצה

כנס חינוך וקהילה השלישי של תושבי חריש, יתקיים בשבוע הבא (יום שלישי י"ז אלול, התשע"ח, ה-28.8.18) בבית הספר תלמי רון, כמיטב המסורת גם השנה ובו יזכו להכיר את אגף החינוך, מנהלי בתי הספר ולשמוע הרצאה מרתקת של פרופ' יורם יובל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל'חריש נט' אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אנשי אגף החינוך וצוות מנהלי בתי הספר בחריש, מבינים, כי להורים לא פשוט לעבור לעיר חדשה ובטח כשיש ילדים. ההשתלבות בעיר וקליטתם המיטבית של הילדים במוסדות החינוך, מציף חששות ופחדים רבים עבור ההורים והילדים כאחד.

כחלק מהרצון לקלוט את תושבי חריש, החדשים ולהעניק להם תמיכה קלה החלה הרשות המקומית חריש לקיים מדי שנה, אירוע קליטה וחינוך שבו ניתן להכיר את אגף החינוך וצוות מנהלי בתי הספר.

במהלך האירוע, יתקיים פאנל עם מנהלי בתי הספר בחריש שבו הם יספרו על בתי הספר, הצוות ועל הצפוי להיות במהלך שנת הלימודים הקרובה התשע"ט. הצלחת הכנס בשנים הקודמות הייתה בזכות הגעתם של אושיות בתחום החינוך שהעבירו הרצאות בתחום.

השנה, אנשי אגף החינוך וצוות מנהלי בתי הספר בחריש, בחרו להביא את אחד המרצים המבוקשים והפופולריים בישראל, פרופ' יורם יוֹבֵל, הפסיכואנליטיקאי, פסיכיאטר וחוקר מוח, פרופסור מרצה בפקולטה לרפואה ובמחלקה לפסיכולוגיה של האוניברסיטה העברית בירושלים וחבר האגף לרפואת המוח בבית החולים הדסה עין כרם.

פרופ’ יובל הוא מחברם של רבי המכר ‘סערת נפש’ ו’מה זאת אהבה’ (הוצאת קשת).

 פרופ' יורם יוֹבֵל, יעביר בחריש את הרצאתו המפורסמת והמצליחה; "מדעי ההצלחה – איך לגדל ילד מצליחן"?

פרופ' יוֹבֵל, היה יועץ מדעי לסדרות הטלוויזיה ('קשת'); “איך להיות מאושר בשישה שיעורים”, “איך להצליח בשישה שיעורים”, ו”משפחה מאושרת בשישה שיעורים”.

פרופ' יורם יוֹבֵל מרצה מבוקש
פרופ' יורם יוֹבֵל מרצה מבוקש

בשנים האחרונות הוא מנחה את תכנית הראיונות המצליחה ‘שיחת נפש’טלוויזיה החינוכית וערוץ 8).

הכשרתו הרפואית והמדעית ותחומי הידע בהם הוא שולט, בשילוב יכולתו ללמד נושאים מדעיים מורכבים בשפה מובנת לכל מאזין, הפכו את פרופ’ יוֹבֵל למרצה מבוקש בישראל.

פרופ' יורם יוֹבֵל, יעביר בחריש את הרצאתו המפורסמת והמצליחה; "מדעי ההצלחה – איך לגדל ילד מצליחן"?

תגובת הרשות המקומית חריש; "אנו שמחים לקיים זו השנה השלישית את כנס החינוך והקהילה מספר 3, התשע"ח.

הכנס, מאפשר לנו להציג לתושבי הרשות המקומית חריש את מערכת החינוך הנפלאה שלנו, את מנהלי בתי הספר ואת התכניות הפדגוגיות לשנת הלימודים הבאה, התשע"ט.

הכנס, כאמור, יתקיים ביום שלישי, ה-28.8.18, י"ז אלול בשעה 19:30 בבית הספר תלמי רון ברחוב ברקת 13.

הכנס הייחודי, הינו חלק מתהליך קליטה ייחודי שהרשות המקומית חריש, בנתה כדי לספק לכל 'תושב חדש בחריש' מעבר קל ונעים. בברכת שנת לימודים פורייה ומהנה".

ניתן להירשם ל'כנס חינוך וקהילה מספר 3 של חריש' היכנסו באמצעות הלינק הבא; https://www.harish.muni.il/events/462/.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com

הוסף תגובה

לחץ כאן לכל התגובות