קטגוריות

Video

צרכנות

משרד החקלאות – צפוי מחסור בעופות טריים בסוף השבוע הבא

מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק עלול להיגרם בשל 'חג הקורבן' (עיד אל אדחא) שבו צפויה היעדרות של עובדים במשחטות במהלך החג, שנמשך כחמישה ימים ◄בעופות קפואים לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר, לעומת עופות טריים, שחיי המדף שלהם עומדים על כחמישה ימים.
עופות טריים ברשתות השיווק©
עופות טריים ברשתות השיווק©

בשל חג הקורבן, עיד אל-אדחא(عيد الأضحى), המכונה; "החג הגדול" חג מוסלמי ודרוזי, המציין את המועד לקיום החג', העלייה לרגל למכה, עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק ואפשר, כי לא יהיו בשוק, די עופות טריים לצרכנים בסופו של השבוע הבא – כך מתריע היום (חמישי, ה' אלול תשע"ח) משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בימים אלה המשחטות לא יעבדו או יעבדו בהיקף מצומצם בגלל המחסור בעובדים. הפעילות צפויה להתחדש בהדרגה ביום ראשון הבא (26.8.18), כך שכבר בתחילתו של השבוע שמתחיל ב- 26.8.18, תשוב אספקת העופות הטריים באופן מלא וסדיר.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגברת דפנה יוריסטה, מסרה ל'פורטל כאן ישראל | כאן נעיםכי; הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח אדם מקצועי מהמשחטות, במהלך החג, שנמשך כחמישה ימים.

במשרד החקלאות, מציינים, כי בעופות קפואים לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר, לעומת עופות טריים, שחיי המדף שלהם עומדים על כחמישה ימים.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com