קטגוריות

Video

צרכנות

גילרו תייצר למותג וולמארט מדבקה אכילה Congrats

המדבקה שמשגעת את העולם! ענקית הקמעונאות תמכור בסניפי הרשת בארצות הברית 'מדבקה אכילה לעוגות' שמיוצרת בישראל על ידי "גילרו" ומיועדת לכל מטרה; ימי הולדת, קידום בעבודה, מינוי חדש וכו' ◄ 200 אלף יחידות כבר סיפקה "גילרו" ל'וולמארט' אשר תמכור את המוצר תחת המותג הפרטי שלה Great Value.
מדבקה אכילה Congrats של גילרו לוולמא + מדבקה אכילה Congrats של חברת גילרו לענקית הקמעונאות בארצות הברית חברת  Walmart | צילום: אפרת אשל
מדבקה אכילה Congrats של גילרו לוולמא

חברת גילרו הישראלית, המתמחה בייצור גביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגה, חתמה על עסקה עם ענקית הקמעונאות בארצות הברית חברת  Walmart. במסגרת ההסכם, תספק חב' "גילרו" ל"וולמארט" הנחשבת לחברה הקמעונאית הגדולה בעולם, המונה כ-5,000 סניפים ברחבי ארצות הברית בלבד, מדבקה אכילה עליה מתנוסס הכיתוב; Congrats! ומיועדת לקישוט עוגות לכל מטרה, מחגיגות יום הולדת ועד לקבלת מינוי חדש בעבודה.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל 'פורטל 'כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

המדבקות, יימכרו במחלקות ימי ההולדת של הרשת ותחת המותג הפרטי של וולמארט Great Value.

וול-מארט חנויות בע"מ (באנגלית; Wal-Mart Stores, Inc.), המוכרת במותג וולמארט (Walmart), היא החברה הקמעונאית הגדולה בעולם והיא גם החברה המסחרית השנייה בגודלה בעולם. מפעל "גילרו" השוכן בעיר בית שמש, מייצר דפים אכילים לעוגות עבור שוק הקונדיטוריות בישראל ובעיקר לייצוא.

החברה הינה ספקית דפים אכילים לחברות הגדולות בעולם לקישוטי עוגות, בהן חברת Modecor באיטליה וחברת Wilton בארצות הברית.

מנהלת יחסי ציבור חברת "גילרו" הגב' מירב בורמד, מסרה לפורטל 'כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה' כי; טכנולוגיית ייצור הדפים ב'גילרו' בלעדית למפעל ונמצאת בתפוקה ובאיכות של כמה דרגות מעל מתחריה בעולם.

 מנכל חב' גילרו, אבי גלברד; העסקה עם 'וולמארט' מהווה מקפצה עולמית לתחום קישוטי העוגה של החברה.

מעל ל-200,000 יחידות כבר סיפקה חברת גילרו לדף האכיל של וולמארט, המיוצר במפעל בישראל לפי נראות ודרישות העיצוב של המותג הפרטי של הרשת.

בנוסף לחנויות הרשת, תמכור וולמארט את המוצר גם בשירות הקניות האון-ליין שלה, במחיר של כ- 3.5 דולר ליחידה.

אבי גלברד מנכל חברת גילרו
אבי גלברד מנכל חברת גילרו

לדברי מנכל חברת "גילרו" מר אבי גלברד; "השנה צפוי הביקוש לדפים לגדול, לא רק עבור דפים להדפסה בקונדיטוריות אלא גם בשוק התמונות המוכנות לאכילה.

מתחילת השנה, קיבלנו זכויות לדמויות חדשות עבור לקוחות באוסטרליה ובארצות הברית, אנו ממשיכים להשקיע בפיתוח טכנולוגיות הדפסה וחיתוך של "דפים לאכילה" על מנת להישאר אחד השחקנים הבולטים בעולם לייצור "דפים מודפסים" וספק עיקרי של מפעלי עוגות מוכנות".

לדבריו, של מר גלברד; העסקה עם 'וולמארט' מהווה מקפצה עולמית לתחום קישוטי העוגה של החברה. נבחרנו לפרויקט הזה בזכות היתרון העצום שיש לדפים האכילים המיוצרים בגילרו בטכנולוגיה עולמית. הדפים, נבחרו לאחר בדיקה מדוקדקת של הרשת שכללה בדיקה של איכות ה"דף", עמידותו והתנהגותו על גבי עוגה.

אנו מקווים לשיתוף פעולה המשכי עם הרשת, לפיתוח וייצור מוצרים ייעודיים נוספים וכן למכירה של ליין קישוטי העוגה של החברה". סיכם מר גלברד.