קטגוריות

Video

בריאות - רפואה | חריש מינויים במגזר הציבורי

הלל יפה: דר' דוד קקיאשווילי מונה למנהל המח' האורולוגית

דוקטור דוד קקיאשווילי הנחשב מומחה לאורולוגיה אונקולוגית ולכירורגיה רובוטית. נחשב לאחד הטובים בתחומו בארץ ובעולם ◄ מנהל המרכז הרפואי הלל יפה דר' מיקי דודקביץ, מציין, כי מינויו למנהל המחלקה האורולוגית הינו חשוב ובעל ערך רב ומרכז הרפואי הלל יפה לתת שירות נוסף בקהילה של אורולוגיה אונקולוגית, שהוא תחום רחב היקף ומשמעות...".
דר' דוד קקיאשווילי, הלל יפה
דר' דוד קקיאשווילי, הלל יפה

דוקטור דוד קקיאשווילי מומחה לאורולוגיה אונקולוגית ול'כירורגיה רובוטית' והנחשב לאחד הטובים בתחומו בארץ ובעולם מונה באחרונה לתפקיד מנהל מחלקה חדש למחלקת האורולוגית של המרכז הרפואי הלל יפה – חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דר' קקיאשווילי, הצטרף לצוות המרכז הרפואי הלל יפה בחודשים החולפים כמנהל המחלקה לאורולוגיה. הוא החליף את דר' נחום ארליך, שפרש לגמלאות.

דר' קקיאשווילי, סיים את לימודיו באוניברסיטה הרפואית בגיאורגיה. את התמחותו ב'כירורגיה אורולוגית' ביצע בקריה הרפואית רמב"ם, בעיר חיפה.

בסיום ההתמחות ביצע שנת מחקר בסיסי ב- Baylor College of Medicine ב עיר יוסטון הגדולה ביותר במדינת טקסס שבארצות הברית.

בהמשך, השלים דר' קקיאשווילי, את הכשרתו ב'אורולוגיה אונקולוגית' בשיטות זעיר פולשניות באוניברסיטת טורונטו, אונטריו, קנדה ובטקסס, ארצות הברית.

דר' קקיאשווילי, הוא אחד מהכירורגים האורולוגים היחידים בישראל להם הכשרה בתחום האורו-אונקולוגיה בשילוב כירורגיה רובוטית.

הוא חבר באיגודי בתחום האורולוגיה האונקולוגית בארצות הברית, קנדה וישראל ובעל תעודה בינלאומית בתחום הכירורגיה רובוטית.

לפני מינויו ב"הלל יפה" שימש כמנהל תחום אורולוגיה רובוטית, מנהל השירות ל'אורו-אונקולוגיה' וסגן מנהל מחלקה אורולוגית בקריה הרפואית רמב"ם, בחיפה..

█ מנהל המרכז הרפואי הלל יפה; "דר' קקיאשווילי אחד מהמומחים המובילים באורולוגיה אונקולוגית ואני גאה על גיוסו לשורותינו". 

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב' דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; דר' קקיאשווילי, פרסם מאמרים רבים וזכה בפרסים בין לאומיים בתחום מחקר ה-סרטן. הוא בעל ידע רב בתחום 'ממאירויות אורולוגיות' מורכבות.

תחומי המחקר שלו עוסקים ב'אורו-אונקולוגיה' ובהערכה של טכנולוגיות ניתוחיות חדשות. הוא משמש כמרצה אורח בכנסים בארץ ובעולם במסגרתם גם מבצע ניתוחים רובוטיים בשידור חי.

כמו כן, הוא משמש כמנחה ומדריך בינלאומי בתחום ניתוחי הכירורגיה הרובוטית.

דר' דוד קקיאשווילי, מתעתד להגדיל את השירותים הניתנים במחלקה כיום, במיוחד בתחום האורולוגיה האונקולוגית, אך לא רק. עוד בתכנון; לבנות תוכנית רב תחומית לכירורגיה רובוטית וכן מיסוד מרכז הדרכה בתחום הכירורגי.

מנהל המרכז הרפואי הלל יפה דר' מיקי דודקביץ, מציין, כי מינויו למנהל המחלקה האורולוגית הינו חשוב ובעל ערך רב ומרכז הרפואי הלל יפה לתת שירות נוסף בקהילה של אורולוגיה אונקולוגית, שהוא תחום רחב היקף ומשמעות.

"דר' קקיאשווילי הוא אחד מהמומחים המובילים באורולוגיה אונקולוגית ואני גאה על גיוסו לשורותינו. בטוחני שצירופו לצוות המסור של "הלל יפה" יביא עימו בשורות חשובות ומזור למטופלים באזור".

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com