קטגוריות

Video

טיפים

שינה – חשיבותה לפני יום עבודה ו-טיפים לשיפורה

קובי פודה, מומחה שינה ומנכל פולירון, מותג המזרנים של קיבוץ זיקים, מסביר ומזכיר למי שעדיין ער, למה חשוב לישון היטב לפני יום עבודה ואיך היא משפיעה על התפקוד שלנו ביום שלמחרת ובעיקר על בריאותנו, ומציג כמה טיפים לשיפור איכות השינה ◄ כך שיהיה לכם קל יותר להירדם וקל יותר להתעורר ◄ מומלץ לישון כ-7-8 שעות בכל לילה.
קובי פודה, מנכל פולירון
קובי פודה, מנכל פולירון

למה חשוב לך לישון היטב לפני יום עבודה? מה הקשר שלה למערכת החיסונית לך, איך השינה מפחיתה סיכונים בריאותיים אצלך וכיצד היא מפחיתה את רמת הרעב שלך ומשפרת את רמת הזיכרון שלך כדי שתזכר/י בעצות ובמספר טיפים שמביא באדיבותו מר קובי פודה, מומחה שינה ומנכל חברת המזרנים פולירון.

■ רוצה עוד עדכונים? הצטרפ/י לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

אין צורך להעמיק. ה'שינה' חשובה מאד לבריאותך, מכיוון שהיא משפרת את המערכת החיסונית שלך, מפחיתה סיכונים בריאותיים, מפחיתה את רמת הרעב שלך וגם משפרת את הזיכרון.

'שינה איכותית' ובהתאמה 'בריאות איתנה' יסייעו בתפקוד שלך במקום העבודה.

█ מספר טיפים מעשיים לשיפור הרגלי השינה שלך;

 ההקפדה על מספר קבוע של שעות שינה; חשוב לעשות מאמץ, כדי לקבע את שעות השינה לאותן שעות כל הזמן, כולל בסופי שבוע, כדי ליצור הרגלים קבועים לגוף.

כך שיהיה לך קל יותר להירדם וקל יותר להתעורר. לכן, מומלץ לישון כ-7-8 שעות בכל לילה.

 הימנעות מגורמים "מעוררים" לפני השינה;

לפחות 4 שעות לפני השינה רצוי להימנע מקפאין, שוקולד וניקוטין. לדוגמה, אלכוהול, עשוי לגרום לתחושה של "ישנוניות", אך "מחרב" את שעות השינה בהמשך.

שינה
שינה

כמו כן, כדאי לך לשחרר לחץ במהלך היום על ידי פעילויות גופניות להפגת המתח כמו; יוגה הליכות ארוכות ומסאג'ים.

 דאג/י שיהיה לך נוח בשנתך;  בשנים האחרונות פותחו בעולם חומרים מודרניים (גם בחברת המזרנים פולירון) המעניקים חווית שינה טובה מאוד.

כמו למשל; "שכבת ויסקו" המעניקה תמיכה צורנית על פי מבנה הגוף וליבה המוסיפה את הקושי והגמישות המתאימים.

כמו כן, הקפיד/י לישון בחושך ובסביבה שקטה, בחרו מזרנים שנוחים לך והימנע/י מהחזקת מכשירים סלולריים ליד המיטה ובאזור חדר השינה.

בהצלחה ושינה ערבה לך.

_________

המידע והטיפים הובא באדיבות קובי פודה, מומחה שינה ומנכל חברת המזרנים פולירון. לפרטים היכנסו לאתר; http://www.polyron.co.il ובטלפון; 073-702-7500.

אודות הכותב

כתב חריש נט

כתב חריש נט, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ו/או מוסדות ו/או על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר 'חריש נט'; harishnetm@gmail.com